fredag den 4. marts 2016

Opskrift: Triple chocolate cheesecake


Faktisk er opskriften på denne fuldstændig dekadente triple chocolate cheesecake allerede på bloggen lige her, men jeg tænkte at I nok ikke havde noget imod at blive mindet om dens eksistens. Jeg havde hvertfald glemt hvor fuldstændig fantastisk chokolade-tung og -rig den er, og det var et glædeligt gensyn, da min lillebror forespurgte denne kage til hans fødselsdag.


En lille reminder i forhold til opskriften: Når der står at ingredienserne skal være stuetemperatur, så er det faktisk ret vigtigt, da dejen ellers vil skille når du blander den smeltede chokolade i. Da jeg bagte den denne gang havde jeg ikke liiiiige fået ingredienserne ud af køleskabet inden jeg gik i gang, hvilket resulterede i en halv times tid med en hårtørrer i køkkenet, for at varme min dej lidt op. Det var ikke kønt, men det lykkedes da, heldigvis, til sidst. Så gør dig selv den tjeneste og husk at stille dine ingredienser frem i god tid, så du ikke står i samme situation som mig. 


Mon ikke du kan finde på en undskyldning for at lave/spise en triple chocolate cheesecake her i weekenden? 

// Lea


0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.