fredag den 30. oktober 2015

Bog udfordring - slutspurt

Her kommer en lille opdatering på hvordan det går med min læse udfordring til mig selv. Læste i med i januar, hvor Lea delte en book reading challenge? Du kan finde indlæget fra januar og listen her.




Jeg er ikke helt så langt som jeg burde, vi er pt. i uge 44, så jeg har kun 9 uger til at få læst de sidste bøger. Jeg er oppe på 32 bøger, hvor af 31 er krydset af på listen. Jeg har én jeg ikke har kunne placere, måske kan den bruges på et sted jeg gerne vil besøge. Jeg må lige vurdere hvor meget jeg ønsker at besøge et fransk bibliotek...

Derudover kan jeg fortælle at det er bøger der originalt er skrevet på 9 forskellige sprog, der udover engelsk og de nordiske sprog inkludere japansk, arabisk, portugisisk og spansk. Der er indtil i dag læst ca. 11.600  sider, som er fordelt på romaner, digte, noveller, krimier, kærlighedshistorier, bøger før år1900, bøger i det 20 århundrede og bøger der er udgiver i år. Jeg har både haft snuden i hardback, paperback, e-bøger og et par enkelte lydbøger. ( jeg synes det tager såå lang tid at høre en lydbog, men med en mulighed for at ændre lidt på hastigheden har hjulpet lidt på det. 

Nedenfor kan i se lidt af alle de bøger jeg har fået læst.













Da jeg hjalp min bror og svigerinde med at flytte, kom svigerinden gående med bogen nedenfor, og jeg så med det samme at initialerne passede med mine initialer. Jeg havde ellers søgt og søgt på nettet uden at komme ret meget nærmere. Men hvordan søger man lige på sådan noget? Så jeg skyndte mig at tage et billede af bogen, så jeg både havde en forfatter og titel til når jeg når til den. 
Så den skal læses i den nærmeste fremtid.


Jeg er pt. i gang med Americanah af Chimamanda Ngozi Adichie, der er lidt lang og har taget nogen tid at komme igennem.

Derudover mangler jeg bl.a. en god bog udgivet i 1987, en bog der er forbudt, en tegneserie, en nonfiktion bog, en bog der skræmmer mig og en bog der fik mig til at græde. Hvis nogen derude har et bud, så den dem gerne denne vej :) 

// Ann 

0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.