onsdag den 13. maj 2015

Summer to-do 2015.


Det er ikke længe siden Lea fortalte om sin liste over ting hun skulle nå i Aalborg inden hun flytter herfra. Hvis du missede hendes liste kan du finde den her. De sidste to somre har jeg lavet en liste over de ting jeg vil nå i løbet af sommermånederne.
Listerne har ændret sig lidt over årene og jeg er netop blevet færdig med listen for sommeren 2015.



En ting der ikke har ændret sig er selve layoutet af listen. 1. Den er håndskrevet på lidt kraftigt papir, så den kan holde til at hænge på køleskabet i de tre sommermåneder. 2. Den er skrevet med mange farver, jeg prøver at holde mig til sommerfarver, men bl.a. gul er ikke så nem at se, så den farve er ikke med i år.3. Den har en lille afkrydsningskasse, så jeg kan krydse de ting af jeg har fået gjort.

Listen er en blanding af events der sker i Aalborg, og for mig efterhånden er lig med en sommer i Aalborg. Der er nogle udflugter ud i sommer Danmark. Primært steder man kan besøge med cyklen, men en tur til Tversted og Skagen har også sneget sig ind.

Sidste sommer fandt jeg en masse steder, hvor man kunne plukke æbler, pærer, brombær, hindbær, hyldeblomster, hasselnødder mv. Så jeg håber at jeg har tid til at finde lidt lækkert i naturens store spisekammer denne sommer(og efterår) også.


Årets liste indeholder bl.a.

* En tur til København, der bland andet kunne på venindehygge, koncert i Tivoli, besøge Korsbæk...

* Urban Art Festival i August. 


* Læse en bog pr. uge.

* En masse koncerter hele sommeren. 

* Udflugt til fx. Egholm og Lundbykrat.

* gåture på havnen og The Tall Ship Race 

* slå vejen forbi kabelbanen fx. til Wakeboard konkurrence. 

* Grille med venner, grille hver dag i en uge og lave S'mores. 

* hyggelige udflugter med ham her :) 

Hvad står på din liste for sommeren 2015? Måske er jeg lidt optimistisk ift. fuldtidsjob og kun en enkelt uges ferie, der allerede er afsat til kanotur i Sverige. Når sommeren er omme, må jeg gøre status og se hvor meget jeg har nået. Det er ikke et must at jeg skal nå det hele, men bare at kunne nå at nyde sommeren mens den er der, med alle de ting der hører sommeren til.

// Ann

0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.