mandag den 27. april 2015

Bucket list, sommer 2015

Billede er taget i Østre Anlæg - ét af mine yndlingssteder
i Aalborg. 

Til juni har jeg boet i Aalborg i 5 år, hvilket er det længste jeg har boet i én by siden 2001. Til gengæld er lejligheden også opsagt per 1. juli i år, og jeg forlader Aalborg og nordjylland, hvertfald for et par år. Aalborg er et af de eneste steder jeg har følt mig rigtigt hjemme, og eftersom jeg ikke kommer til at bo i Aalborg, eller nordjylland, de næste par år, har jeg lavet en lille liste over de ting jeg gerne vil nå inden jeg fraflytter nordjylland til august.
Normalvis laver jeg en sommerliste over de ting jeg gerne vil nå den sommer, men i år er det en liste over de ting jeg gerne vil nå i nordjylland inden jeg flytter herfra. Nogle af tingene er ting jeg ikke har fået prøvet endnu, mens andre er ting jeg har gjort før, men som skal gøres en sidste gang inden flytningen. De fleste af tingene er i Aalborg, men der er også et par ting andre steder i nordjylland. Måske du kan bruge min liste til inspiration til din egen sommerliste?

Bucket list, sommer 2015





Måske når jeg ikke at krydse alle tingene af på listen, men det gør heller ikke noget. Det vigtigste er, at listen minder mig om at nyde Aalborg og nordjylland så længe det er her jeg befinder mig. Hvad skal du bruge din sommer på?

// Lea

0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.