tirsdag den 15. marts 2016

DIY: Billedvæg vol. 3

Ny lejlighed betyder jo tomme vægge, og noget af det der hurtigt får en lejlighed eller et hus til at føles som et hjem, er billeder på væggen. I min sidste lejlighed lavede jeg en billedvæg i vores lange gang, men i denne lejlighed bønfaldt væggen over trappen mig om lidt kærlighed, så det blev der billedvæggen kom op. 



Vi har allerede 2 indlæg om billedvægge her på bloggen (her og her), så jeg vil ikke skrive en masse om hvordan jeg gjorde. Mest fordi jeg bare tog det på slump og øjemål, som jeg plejer. Hvis du vil gribe det hele lidt mere struktureret an, kan du her finde rigtig mange fine diagrammer og skemaer der kan hjælpe dig med at få arrangeret dine billeder bedst muligt.



// Lea


0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.