mandag den 15. februar 2016

DIY: Bogreol


Som sagt, så er jeg flyttet for ikke så længe siden - og hver gang man flytter, finder man ud af at man har flere ting end man troede. Og med 'man' mener jeg selvfølgelig 'mig'. Da vi flyttede denne gang havde vi en masse spildplads under trappen, og jeg manglede sådan et sted til mine elskede bøger. 


Vores lille roomba var lidt ensom under trappen.

Vi tog den lette løsning, og købte nogle kasser fra IKEAs reolsystem. 


Derefter stillede vi kasserne op under trappen, for at blive sikker på hvordan vi ville hænge dem. 


Jeg overvejede længe om reolen skulle hænge helt op ad vitrineskabet, eller om der skulle være mellemrum imellem. Jeg kunne dog ikke få lavet et mellemrum der ikke så akavet ud, så jeg valgte at hænge dem op ad vitrineskabet.


Eller, min mand satte dem op og jeg dirigerede. Men hvis han ikke havde været der kunne jeg nok godt selv have gjort det - det havde bare taget lidt længere tid. Så skal reolen bare fyldes!




Reolen set gennem trappen.


Det smarte ved at bruge IKEAs reolsystem er, at der følger et nemt monteringssystem med til kasserne. Vi overvejede også at bruge nogle almindelige kasser og selv bygge reolen ud fra dem, men vi kunne ikke finde nogen vi syntes om, så derfor endte vi i IKEA. 

Nu er problemet jo bare, at reolen allerede er fyldt - så hvor skal jeg gøre af de bøger jeg får købt i år? 

// Lea


0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.