søndag den 31. januar 2016

Januar i blomster


Der har været lidt stille på bloggen fra min side, da jeg har haft andre ting at tænke på. Men jeg håber snart at vende tilbage i den vante rytme.


Det har været et rigtig godt blomster år i år, og der er kun gået en måned. Det hele startede med at jeg købte mig en eukalypsus plante. Jeg har mest kaktusser og orkideer, men jeg tænkte jeg måtte til at prøve noget nyt og hvis eukalypsusen vil blive alt for vild, kan den jo klippes til og grenene kan komme i en vase. Jeg skal stadig lige finde ud af, hvordan den helst vil have det, jeg synes hurtigt jorden ved den bliver tør, så jeg må lige være lidt opmærksom.


Januar er også den måned, hvor jeg har fødselsdag, og her kommer mine bedsteforældre altid med en smuk buket roser.



Det var ikke kun bedsteforældrene der kom med blomster til min fødselsdag. Min bror og svigerinde havde en buket gule trommestikker med fra Aarhus. I november og december havde jeg kigget efter disse i alle mulige blomsterhandlere i Aalborg, uden held. I december var jeg også i Aarhus for at købe julegaver, her kiggede jeg også efter dem, men de var vist gået i jule hi. Men i januar kom de heldigvis frem fra deres skjul og hjem til mig :) 


Jeg havde også et par venner på besøg til restekage og hvor-er-det-længe-siden-sidst hygge, her fik jeg også den flotteste buket hvide roser:) 


De første roser var ved at blive lidt slatne, så kæresten gav denne fine buket med roser:) hvordan skal februar nogensinde hamle op med sådan en blomsterne januar måned? 

// Ann 




0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.