onsdag den 6. januar 2016

Bog challenge 2015 og 2016


Så nåede vi den 31.12.15, den sidste dag i min book reading challenge 2015..





Reading Challenge 2015

Der var kun 4 punkter på listen jeg ikke nåede. En forfatter med samme initialer som mig - Her var min søde svigerinde min redningemand/kvinde helt uden at vide det. I efteråret hjalp vi med at flytte for min bror og svigerinde og undervejs kom hun gående med en bog, som fangede mit blik med det samme.


Det var denne bog, hvor forfatteren har samme initialer som mig, men jeg nåede ikke at få den læst. Men den står stadig på listen over bøger jeg skal have læst på et tidspunkt.

Derudover manglede jeg en bog der var udgivet i 1987, en bog der foregår et sted jeg gerne vil besøge og en bog der er baseret på en sand historie. Mit udgangspunkt var at vælge nogle af de mere specifikke punkter til at starte med, så der var større sandsynlighed for at de bøger jeg havde lyst til at læse til sidst ville passe med de kategorier der var tilbage.

Året bød både på krimier, klassikere, et gensyn med en af mine yndligshistorier som barn, et eventyr sammen med Tintin, En krig eller to, sjove bøger og sørgelige bøger.
Alt i alt en rigtig god oplevelse, og jeg ser rigtig meget frem til 2016 udfordringen, som jeg allerede er i gang med, og jeg håber at jeg når helt i mål i år, hvilket der også er gode muligheder for, da listen i år "kun" er på 40 bøger. (+1 - Da et af punkterne er en bog og dens efterfølger)


2016 Reading Challenge

Godt læse år til jer:)
// Ann


0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.