tirsdag den 1. december 2015

DIY: Hurtig kalenderlysdekoration


Glædelig 1. december! Og inden du begynder at stresse over alt det du skal nå i december, så giver jeg dig lige en genvej til en kalenderlysdekoration - hvis du nu ikke har fået det nået endnu. Jeg plejer faktisk ikke at have kalenderlys, men jeg fik et i adventsgave i søndags, så så måtte jeg jo lige finde på noget. 


Jeg havde ikke noget ler eller andet der kunne sætte lyset fast, så i stedet fandt jeg en masse gamle kaffebønner, kanelstænger, stjerneanis, kardemommekapsler og lidt chili frem og hældte det i en lille glasskål. I med lyset, og voilá! Læg lidt stjerner og kogler rundt om dekorationen, og så har du en super fint kalenderlysdekoration, der kun tager 5 minutter at smække sammen. 







Har du et kalenderlys? Eller skal du lige hurtigt lave en dekoration i eftermiddag? Det kan sagtens nås endnu. Og husk så at hygge lidt i dag, mens kalenderlyset brænder. 

// Lea


0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.