fredag den 20. november 2015

DIY: Adventsdekoration



Det er ved at være et stykke tid siden jeg sidst har postet et indlæg her på bloggen, men jeg har simpelthen været plaget af sygdom, og det er desværre ikke ovre endnu. Jeg håber snart jeg er helt på toppen, så jeg igen kan komme tilbage i den sædvanlige rytme. Der er dog nogle ting man bliver nødt til at foretage sige selvom man er syg. Den ene er (desværre) eksamen, og den anden er adventsdekoration (juhuu). De sidste mange år har jeg altid bundet en krans, men i år gjorde jeg det lidt anderledes, og lavede en dekoration. Her kan du se hvad jeg brugte.






Materialer:
  • en skiferplade fra mine forældres gamle gulv (med filtdutter under, så den ikke ridser)
  • kogler, hvidmos og grønt fra skoven
  • en træsvamp, lille rådyr og et juletræ fra Det Gamle Apotek i Aalborg
  • tørrede chilier fra haven
  • en lille flettet stjerne
  • lys fra Netto
Så er det bare at lade fantasien råde og gå i gang. Det er lettest hvis man starter med at placere de store ting, som lysene og træet, og så går i detaljer til sidst. 










Hvordan ser din adventskrans/-dekoration ud i år? 

// Lea


0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.