onsdag den 14. oktober 2015

Kalender 2016


Jeg er en af dem der stadig sværger til at have en fysisk papirskalender liggende i tasken - ellers går det simpelthen galt med mine aftaler. Fordi min nuværende kalender slutter til januar, har jeg nu oplevet ikke at kunne skrive aftaler i til foråret, og det er jo problematisk. Derfor har jeg også allerede bestilt en ny kalender til 2016, og jeg glæder mig til den kommer - forhåbentlig her i løbet af måneden. Jeg har bestilt denne her, som jeg også har haft i år og været rigtig glad for.

Hvis jeg ikke havde bestilt en kalender endnu, så havde jeg fluks købt denne her som jeg faldt over den anden dag.


Den indeholder både To do lister, Pyt lister og Hvad er det bedste der er sket lister. Er den ikke fin? Find den lige her. 

Bruger du stadig en papirskalender eller er du gået helt digitalt?

// Lea 

0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.