onsdag den 23. september 2015

DIY: Hæklet gulvtæppe


I denne uge havde Super Brugsen tilbud på stofgarn. 30 kr. pr nøgle, så jeg købte 2 nøgler med hjem i en grå meleret udgave. Da jeg lige har købt nyt fint skrivebord tænkte jeg det ville være fint med et lille tæppe ved siden af det. 


Jeg har hæklet med hæklenål nr. 9 og fulgt opskriften på en mellemlægningsserviet, som denne her.


Jeg nåede ca. til runde nr 8 med det første nøgle, og runde nr 12 med det andet. Så jeg skulle have købt et nøgle mere. 


Kæresten var ellers så sød at køre til de to nærmeste butikker, men der var selvfølgelig ikke flere tilbage i denne farve. Men jeg synes nu også at det er blevet meget fint, selvom jeg ikke nåede de sidste par omgange. 



Hvordan har i det med lidt mormorstemning i jeres hjem?

// Ann


0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.