onsdag den 19. august 2015

Opskrift: Honningsmør


Den anden dag faldt jeg over en opskrift på honning- og peanutsmør, hvilket jeg synes lød interessant. Jeg havde ingen saltede peanuts, så jeg nøjedes med honning, og resultatet blev overraskende godt. Smørret får en dejlig bismag af honning, passer perfekt på mine yndlings chokoladescones, enten sammen med eller i stedet for lemon curd.


Det eneste du skal bruge er blødt smør og lidt honning. Jeg brugte en stor tsk honning til 85g blødt smør. Rør smørret sammen med honningen og sæt på køl i et par timer, indtil det bliver hårdt. Det er svært at tage lækre billeder af, men tro mig når jeg siger, at det smager super godt! Det kunne sikkert også være godt med lidt hakkede, saltede peanuts i, som opskriften dikterede. Hvis du prøver det, må du lige skrive og sige hvordan det blev. Bon appetit!




// Lea

0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.