mandag den 10. august 2015

Festfrisure: Op med håret!


I weekenden var jeg til sølvbryllupsfest, og, som jeg altid gør når jeg har hårkrise, vendte jeg mig med min hår- og skønhedsguru numero uno - Kate fra thesmallthingsblog.com. Frisuren jeg valgte har jeg brugt før, men dengang havde jeg laaaaangt hår, så derfor blev det ikke helt samme resultat. Men det smukke ved denne frisure er, at den aldrig bliver ens, men altid bliver flot! Hvis du har skulderlangt hår eller længere, så kan du uden problemer sætte håret sådan her. Den er især god hvis du har meget tykt hår, eller hår der ikke normalvis bliver siddende hvor det skal. 




Min version af hendes frisure kom til at se sådan ud:




Og fordi man bruger ca. 1.000 hårnåle, så bliver frisuren også siddende hele aftenen - på trods af diverse underholdningsindslag og sving-om'er på dansegulvet. Hvor finder du inspiration til dine festfrisurer?

// Lea

0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.