onsdag den 29. juli 2015

Pakkeliste: Husk det hele!


Jeg ELSKER lister! Nu tror du måske det er fordi jeg er organiseret og godt kan lide struktur, men faktisk er det helt modsat. Jeg er meget, hvad skal man sige, kreativt struktureret. Hvilket egentlig bare betyder at jeg sorterer ting i bunker i stedet for i mapper. Anyways, grunden til at jeg elsker lister, er fordi min hukommelse ikke altid er eksisterende, og hver gang jeg skal nå noget eller et sted hen, så glemmer jeg en masse. Tro det eller ej, så er det en smule upraktisk at stå i Tyskland uden ekstra undertøj, eller i den anden ende af landet uden en tandbørste. Vidste du, at de ikke sælger tandbørster i 7-11? Det burde de virkelig! Derfor er jeg totalt afhængig af lister, især når jeg skal på ferie. Jeg har netop brugt en uge på camping, og takket være en totalt god liste jeg løbende opdaterede på min mobil glemte jeg kun 4 ting i år. 


Hvis du er ligesom mig, så har jeg nu lavet en pakkeliste jeg kan gemme og følge de næste mange år. Den er lavet ud fra hvad jeg plejer at have med (og hvad jeg typisk glemmer), så det er ikke sikkert den er 100% et match til dig, men tilføj evt. dine egne punkter, så du aldrig kommer afsted uden nattøj igen. Hvilket er sket ALT for mange gange for mig, og det er lige pinligt hver gang.


Hvad pakker du typisk når du skal afsted? Og endnu vigtigere, hvad plejer du at glemme?

// Lea

Ps. Hvis du har brug for den ultimative pakkeliste kan du med fordel kigge her - de har pakkelister til alverdens destinationer!

0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.