fredag den 24. juli 2015

DIY: Sommerfest

Noget der piner mig utrolig meget ved at bo i Danmark, og særligt nordjylland, er at det næsten ikke er til at holde en havefest om sommeren - pga blæsten. Hvis man skal have tykke halstørklæder, strikketrøjer og vindjakker på, synes jeg charmen går lidt væk. Og så er det bare rigtig irriterende, når servietterne blæser væk. En drøm jeg har, er at jeg en dag kan være bosat i et land hvor det ikke blæser på samme måde, og hvor man kan regne med at solen skinner sommeren over. Og hvis det sker, så kan jeg love dig for at jeg skal holde havefester! Hele tiden og så igen. Hvis man alligevel gerne vil have fornemmelsen for have-sommer-fest her i Danmark, så er der et par festtricks man med fordel kan bruge - også selvom vejret tvinger os til at holde festen indendørs. Her er et par af mine yndlings festidéer:


Isterninger med frugt via Belle Mélange 



Individuelle chipsposer via Lia Griffith



Spiselige bordkort via CreativeLIVE blog



Kræmmerhuspynt via Icing Designs



Salatkopper via Brit + Co



Vandmelonsbordkort via Oh Happy Day



Hvad er jeres yndlings sommerfestidéer? Hvad gør I når I skal holde fest og solen ikke skinner? 

// Lea 



0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.