fredag den 12. juni 2015

Sommersysler og afslapning



Sun's out - books out! Eller.. guns.. I ved, overarme, ikke våben. Ooookay, nevermind, den joke virker vist ikke skriftligt. 

ANYWAYS! Solen er her! Juni måned er her! Afslapningen venter bare på at vi kommer og gør krav på den! Jeg havde alle mulige store planer om alt det jeg skulle gøre og lave når jeg havde overstået min eksamen, men nu hvor den er overstået har jeg faktisk ikke rigtig lyst til at lave noget. Og ved I hvad? Det er jo lige præcis det sommer går ud på. Det er meget fint med alle mulige planer og to-do lister (selvom den kun indeholder gode ting), men i bund og grund skal sommeren bare bruges på lige præcis det man gerne vil, om det så er en del af planen eller ej. 


Vi er pt i gang med at pakke hele lejligheden ned, og skulle gerne være flyttet om 1-2 uger, så når jeg er færdig med at pakke dagens ration gider jeg ikke finde en masse kreativt frem eller løbe en masse ture i aftensolen (selvom jeg virkelig burde røre mig lidt). I stedet består min afslapning af læsning af nye bøger og en GE.NI.AL prik-til-prik bog.

Så I Anns fine malebøger? De er bare så lækre. Jeg har mange gange kigget på dem og overvejet at købe dem, men da jeg så var i England for et par uger siden faldt jeg over denne bog. Jeg måtte bare eje den! Og den har været helt perfekt til at koble hovedet fra om aftenen. Det er nemlig sådan, at når man både skal tælle i hovedet og finde de næste tal i rækken, så er der simpelthen ikke plads til andre tanker i hovedet = fuldstændig afkobling og tankestilstand. Jeg købte den som sagt da jeg var i England, men den kan købes på nettet, bl.a. lige her. Jeg ønsker mig allerede de 3 andre versioner! 








 Hvordan kobler I bedst jeres tanker helt fra her om sommeren?

// Lea

0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.