onsdag den 17. juni 2015

Opskrift: Mandel-brownie kugler


Følger du The Food Club? Der kommer virkelig nogle lækre og inspirerende opskrifter fra tid til anden. Jeg er midt i at pakke vores lejlighed ned, og derfor har jeg ikke overskud til en masse tidskrævende madlavning, men jeg vil alligevel gerne have noget lækkert, hjemmelavet til eftermiddagskaffen. Da The Food Club smed opskriften op på disse sunde mandel-brownie kugler den anden dag, blev jeg nødt til at prøve dem. 


De tager kun 10 minutter at lave, og så er de virkelig fulde af smag. Den søde daddelsmag sammen med den mørke kakaosmag er virkelig god (også selvom de ikke smager helt som en brownie). Jeg fulgte opskriften til punkt og prikke, bortset fra at jeg ikke havde en citron. 





Prøv dem med en kop kaffe eller te, næste gang du har brug for en lille snack.

// Lea

0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.