fredag den 16. januar 2015

Indretning: kalender

Jeg kan godt lide at have system i tingene. Jeg har fx. en tavle i køkkenet hvor jeg i efteråret har skrevet hvad jeg skulle en uge frem. En dag fandt jeg en fin papirkalender, med en uge på hver side i Søstrene Grene, og derfra har jeg bare glædet mig til det nye år skulle starte og jeg dermed kunne tage den i brug. Nu skal tavlen i køkkenet bruges til ugens madplan:)

Da vi nærmede os årsskiftet og jeg skulle til at finde en plads til kalenderen, kom jeg imidlertid i problemer. Kalenderens format er nemlig en A4 side der ligger ned, og jeg har ikke kunne finde et tegnebræt med en klemme der også vender den vej. Så gik jeg på udkig efter en klemme alene, men de steder jeg kom hen havde heller ikke sådan nogle. MEN den anden dag hvor jeg var i IKEA fandt jeg en simpel bøjle med to klemmer på, sådan en man bruger til bukser. Der kunne kalenderen fint hænge på, og bøjlen kunne så hænge fra en billedhylde over vores skrivebord. Jeg synes egentligt det er rigtig fint, og så skulle der ikke flere søm i væggen. 






Et af de kommende projekter er, at få mine nye vissevasse mini plakater i rammer og dermed få opdateret min rammevæg lidt. Så fortsættelse følger...

// Ann 



0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.