fredag den 11. december 2015

DIY: Julehæklerier



Inspiration til julehæklerier

Hæklet Elg (gratis opskrift)
Jeg har fundet opskriften på Hæklenålen. Jeg er pt. i gang med min 3. elg. Ben første bruges som lidt hyggeligt julepynt indtil jeg får hæklet endnu en, der kan holde den lidt med selskab. Den anden bor hos min mormor :)
Opskriften op elgen er på dansk.




Hæklet Rudolf (gratis opskrift)
Rudolf
Opskriften på Rudolf er på engelsk.

Jeg skulle gerne blive færdig med en fin Rudolf inden jul, men indtil da må i nøjes med billederne i opskriften ovenfor.

Hæklede stjerner (gratis opskrift)
Hvis du vil igang med et lidt mere overskueligt projekt, så kunne det fx. være disse fine hæklede stjerner. 

Hæklede flettede hjerter.

Hvis du derimod er ret garvet inden for hækleriet, så kunne du kaste dig over følgende projekter.

Hæklet julekrybbe

Hæklet julemand i sin kane

0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.