søndag den 25. januar 2015

DIY: Billedvæg



Her inden jul, var jeg blevet lidt træt af nogle af de billeder, jeg havde på min rammevæg. Nogle af den havde forskelligt gavepapir og citater, så der skulle ske lidt.
Derfor havde jeg ønsket mig nogle af VisseVasses fine by billeder i postkortstørrelser. Og minsandten om jeg ikke var så heldig at få tre af dem; Aalborg, Skagen og København i julegave af en sød veninde. Så den anden dag stod den på den helt store omrokering af rammer og udskiftning af billeder.


Sådan så væggen ud før...


Jeg brugte noget dobbeltklæbende tape, til at holde billederne nogenlunde på plads.


Det kan være en god idé, at stille rammerne i i den form de skal have eller klippe papirstykker ud i samme størrelse som rammerne for at finde ud af, hvordan de skal sættes op og om det kommer til at se fint ud. Det er også meget rart at vide, hvor de skal stå i forhold til hinanden, når der skal søm i væggen...


Så blev den opdateret, det krævede dog et par nye huller i væggen. Så hvis du ikke gider at skulle til at dække en masse huller, når du engang flytter, eller bare ikke gider have billedvæggen længere, så er det nok ikke sådan et projekt du skal begive dig ud i:)

God mandag til jer!
/Ann 

0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.