mandag den 1. september 2014

Opskrift: Iste

Velkommen til MTOTFLS! Hvor er vi glade for endelig, at få gang i bloggen! Bloggen her vil være et sted, hvor vi kommer til at dele alskens opskrifter, gør-det-selv projekter, og andre finurlige indfald. Vi glæder os til at vise jer, hvad vi nyder at få hverdagene til at gå med. 

For at komme godt i gang, og for at lade som om sommeren ikke er helt ovre, vil jeg starte med at dele en af de absolut letteste sommer-drik opskrifter jeg kender - iste. 



Til et stort glas skal du bruge:
2 dl kold te 
1/2 tsk flydende sødemiddel (jeg brugte Perfekt Sød fra Isis)
2 tsk citronsaft
isterninger

Bland det hele sammen, og smag evt. til om du vi have den sødere eller friskere. 





Jeg vil anbefale, at man bruger en te med en let frugtsmagt for det lækreste resultat, fx en sort te med hindbær. Men hey - det bestemmer man jo selv! Jeg brugte en blanding af sort og hvid frugt-te, som jeg satte i køleskabet efter at have brygget for meget en morgen. Du kan sagtens have teen stående i køleskabet i et par dage, inden du laver et glas lækker iste. 


Enjoy!

// Lea

0 kommentarer:

Søg i denne blog

Om Bloggen

I tænker måske, hvad står MTOTFLS for? Det er egentlig ret simpelt. M står for mandag, T for tirsdag, O for onsdag osv.

Bloggen er en livstilsblog med en blanding af DIY, opskrifter, fotografering og andre ting vi får vores hverdag til at gå med.

Etiketter

Opskrift (103) inspiration (53) DIY (52) bagværk (37) Jul (26) Dessert (25) Kage (22) aftensmad (22) sommer (18) Efterår (17) Efterårsmad (17) Snack (17) Advent (16) Morgenmad (16) indretning (13) chokolade (11) Hækle (10) Foto (9) Garn (9) julepynt (9) forår (8) guide (8) sommermad (8) æbler (8) Gaver (7) Papir (7) naturensspisekammer (7) brunch (6) forret (5) Brombær (4) Hasselnødder (4) Rejse (4) frokost (4) varme drikke (4)

Følg os på Bloglovin'


Følg os på Instagram

Pin it!

Om os

Om os
Lea & Ann
Leveret af Blogger.